
Imate pravico do vračila v
14-ih dneh po prejemu svojega Glavni zavorni cilinder za Zavorna naprava
Več
V naši Glavni zavorni cilinder za Zavorna naprava spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila
Več
Po oddaji svojega naročila v naši Glavni zavorni cilinder za Zavorna naprava trgovini, lahko izberete svojega kurirja
Več
Vpišite Vašo e-poštni naslov in geslo
Nimate računa na EUavtodeli.si? Registrirajte, v manj kot 1,5 minuti.
IZBERITE SVOJ AVTO
Izberite svoj avto za nakup rezervnega dela, ki se 100% ujema z vašim avtom
Funkcija in struktura glavnega zavornega valja. Splošne informacije in znani proizvajalci
Glavni zavorni valj je sestavni del hidravličnega zavornega sistema motornega vozila. Njegova naloga je pretvorba sile, ki je ustvarjena s pritiskom na zavorni pedal, v hidravlično zavorno moč. Sila s pedala se prenaša preko pritisnega bata v bat, ki se giblje proti zavornim cevem ter prenaša pritisk za zavorno tekočino v cevi. V začetnem položaju lahko zavorna tekočina v tlačno komoro steče skozi luknjo pomožnega rezervoarja. Med zaviranjem je odprtina zaprta z batom in ustvarja tlak v zavorni cevi. S pomočjo vzmeti se bo med popuščanjem zavornega pedala potisni bat premaknil nazaj v izhodiščni položaj. Avtomobil je opremljen s tandemskim glavnim zavornim valjem, ki istočasno z dvema ločenima pritisnima batoma, razporejenima eden za drugim v dveh neodvisnih zavornih krogotokih, ustvarja hidravlični tlak. Glavni zavorni valj se nahaja v motornem predelu vozila. Znani proizvajalci glavnih zavornih valjev so ATE, BOSCH, FTE, LPR, BREMBO, DELPHI in KAGER.
Kdaj bi morali zamenjati okvarjen glavni zavorni valj?
Glavni zavorni val naj bi zanesljivo deloval celotno življenjsko dobo vozila; izdelan je iz vzdržljivih in nerjavečih materialov, predvsem iz kovine. Pomožni rezervoar je izdelan iz plastike. Tudi če vozilo redno vzdržujete, vključno z dotakanjem in rednim menjavanjem zavorne tekočine, bo zaradi intenzivne obremenitve zamenjava glavnega zavornega valja nekoč potrebna.
Preverjanje in vzdrževanje glavnega zavornega valja
Splošno zmanjševanje zavorne moči je lahko vedno znak napake na glavnem zavorenem valju. Če glavni zavorni valj deluje popolnoma brezhibno, je lahko dovolj močan zavorni tlak vedno mogoče doseči ne da bi mogli močno pritisniti na pedal. Poleg tega hitro pritiskanje in sprostitev zavornega pedala (črpanje) poveča zavorni tlak. Če je zaviranje slabo, boste pogosto morali le odtočiti zavorni sistem ali glavni zavorni valj.
Zamenjava glavnega zavornega valja na lastno roko
Če imate dovolj strokovnega znanja, lahko glavni zavorni valj seveda zamenjate sami. Pred zamenjavo glavniega zavornega valja je potrebno najprej odstraniti periferne komponent, šele nato lahko vzmate glavni zavorni valj. Natančna navodila najdete v strokovni literaturi ali na internetu. Novi glavni zavorni valji znanih proizvajalcev, za široko paleto avtomobilskih blagovnih znamk, so poceni na voljo v naši spletni trgovini. Te in mnoge druge rezervne dele lahko hitro in priročno tudi dostavimo na vaš dom.