Imate pravico do vračila v
14-ih dneh po prejemu svojega Zglob / kardanska plosca za Kardanska gred / diferencial
Več
V naši Zglob / kardanska plosca za Kardanska gred / diferencial spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila
Več
Po oddaji svojega naročila v naši Zglob / kardanska plosca za Kardanska gred / diferencial trgovini, lahko izberete svojega kurirja
Več
Vpišite Vašo e-poštni naslov in geslo
Nimate računa na EUavtodeli.si? Registrirajte, v manj kot 1,5 minuti.
IZBERITE SVOJ AVTO
Izberite svoj avto za nakup rezervnega dela, ki se 100% ujema z vašim avtom
Kratek opis sklepnih diskov / upogibnih ležajev
V večini primerov so sklepni diski proizvedeni iz elastičnega materiala, na primer gume. Nahajajo se med pogonsko gredjo in diferencialom, kakor tudi med pogonsko gredjo in menjalnikom. Disk ima kovinsko prevleko, ki zagotavlja, da so kotni razlike med povezano gredjo kompenzirane. Hkrati upogibni ležaj blaži navorne sunke, ki se dogajajo pri menjavi hitrosti ali na začetku gredi. Občasno je temu delu potrebno zagotoviti dodaten osrednji oprijem, še posebej pri hitro vrtečih ali zelo dolgih gredeh.
Naloga upogibnega ležaja
Upogibni disk je ustvaril izumitelj z imenom Hardy, ki ga je leta 1938 prijavil za patent. Ta sklepni disk omogoča kompenzacijo aksialnega, radialnega in kotnega odstopanja, blaži presežke pogonskega navora, zagotavlja natančen vibracijski »tuning« prenosnika moči in izolira njegove električne dele. Povezava sklepnih diskov poteka prek sklepnih diskov ali jeklene prirobnice in se lahko prilagodi v svoji togosti. Klasična uporaba upogibnih diskov je pri prenosu moči vozila s pogonom na zadnja kolesa ali pogonom na vsa kolesa. Druga možnost je, da se uporabijo med krmilnim mehanizmom in volanom. Znani proizvajalci sklepnih diskov in pogonskih delov so LEMFÖRDER, FEBI BILSTEIN, SWAG, VAICO, JAPANPARTS, JURID in BLUEPRINT.
Če je upogibni ležaj pokvarjena
Izrabljen sklepni disk predstavlja resno težavo, avto v tem primeru ne bo opravil tehničnega pregleda. Pokvarjen sklepni disk se odraža s tresljaji pri zagonu avtomobila. Pri višjih hitrostih boste slišali glasen hrup in vibracije. Pri približno 80 km/h je mogoče slišati kovinske klike, ki jih povzročajo ohlapne vtičnice v poškodovani gumi sklepnega diska. Če je popolnoma raztrganega, disk ne prenese nobene moči več. Če ste tehnično podkovani lahko sami zamenjate upogibni ležaj, vendar je to mogoče le z dobrimi in pravilnimi orodji. V dvomu zamenjavo raje prepustite zamenjavo tega tehnično pomembnega dela strokovnjaku. V naši spletni trgovini lahko najdete sklepne diske evropskih dobaviteljev in ugodno naročite vse potrebne dele. Hkrati lahko najdete tudi veliko drugih rezervnih delov za različne znamke in modele avtomobilov.