
Imate pravico do vračila v
14-ih dneh po prejemu svojega Srednji glusnik (izpusni lonec) za Izpušni sistem
Več
V naši Srednji glusnik (izpusni lonec) za Izpušni sistem spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila
Več
Po oddaji svojega naročila v naši Srednji glusnik (izpusni lonec) za Izpušni sistem trgovini, lahko izberete svojega kurirja
Več
Vpišite Vašo e-poštni naslov in geslo
Nimate računa na EUavtodeli.si? Registrirajte, v manj kot 1,5 minuti.
IZBERITE SVOJ AVTO
Izberite svoj avto za nakup rezervnega dela, ki se 100% ujema z vašim avtom
Delovanje srednjega dušilca
Sodobna vozila imajo rezervne dele ali komponente, ki prej niso obstajale. Starejša vozila so tako na primer bila brez katalizatorja. Tehnologija delovanja katalizatorja je bila izumljene šele kasneje. Starejša vozila imajo srednji dušilec namesto katalizatorja, in kot lahko razberem iz njegovega imena, je njegova naloga zmanjšanje hrupa. To potrebe tega je uporabljen izolacijski material.
Univerzalni srednji dušilec strukturo, ki je podobna sodu, pri čemer izpušna cev prehaja skozi konstrukcijo v obliki soda. V notranjosti srednjega dušilca zvoka je izpušna cev perforirana ter obdana z izolacijskim materialom. Obstajajo različne variante srednjega dušilca, ki so v celoti odvisne od letnika vozila. Najstarejša različica izolacije so azbestna vlakna. Ta so bila čez čas nadomeščena z jekleno volno in vlakni bazalta. Med znanimi proizvajalci so med drugim VEGAZ, WALKER, BOSAL, EBERSPÄCHER, ERNST, ASMET in BLUE PRINT.
Okvara v srednjem dušilcu izpuha
Ker je srednji dušilec je del izpušnega sistema, ga je treba, če se pokvari, takoj zamenjati. Te okvare namreč vplivajo na hrupno onesnaževanje. Če se voznik za to ne zmeni, tvega plačilo globe, čemur se želi vsak voznik izogniti. Vendar, kaj se zgodi, ko del izpušnega sistema, kot je katalizator, zadnji dušilec ali lambda sonda, ne deluje pravilno ali je pokvarjen?
Povečana poraba goriva
Emisije se povečajo, zaradi česar trpi okolje. Raven hrupa znotraj in zunaj vozila se znatno poveča. Pričakovati je tudi mogoče prezgodnjo odpoved motorja. Vozilo tudi ne bo opravilo tehničnega pregleda. V tem primeru morate odstraniti srednji dušilec. Če je srednji dušilec pokvarjen, saj je lahko v daljšem časovnem obdobju podvržen obrabi, ga je potrebno zamenjati. Pri tem je smiselno izbirati najvišjo kakovost. Upoštevati je treba tudi razmerje med ceno in zmogljivostjo. Prav tako je potrebno naročiti pravi rezervni del, saj je pri tem delu leto izdelave vozila zelo pomembno.