Imate pravico do vračila v 14-ih dneh po prejemu svojega rezervni deli OPEL
Več
V naši OPEL avtodeli spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila
Več
Po oddaji svojega naročila v naši OPEL rezervni deli trgovini, lahko izberete svojega kurirja
Več
Vpišite Vašo e-poštni naslov in geslo
Nimate računa na EUavtodeli.si? Registrirajte, v manj kot 1,5 minuti.
Zgodovina podjetja Opel
Zgodovina nemškega avtomobilskega proizvajalca s sedežem v Rüsselsheimu na Majni sega v 19. stoletje. Ustanovitelj podjetja, Adam Opel, je od leta 1863 v svoji delavnici proizvajal šivalne stroje, preden je paleto izdelkov podjetja leta 1886 dodal kolesa. Proizvodnja vozil na motorni pogon se je začela leta 1899, tri leta po smrti ustanovitelja podjetja, s patentiranim avtomobilskim sistemom Lutzmann. Leta 1924 je Opel začel proizvajati več avtomobilov po dostopnih cenah v večjem številu, tako da je podjetje postalo leta 1928 največji proizvajalec motornih vozil v Nemčiji. Leto kasneje je bil Opel prodan ameriškemu podjetju General Motors. V 30. letih je Opel predstavil modele Kadett, Admiral in Olympia, dokler proizvodnja civilnih vozil ni bila prekinjena zaradi druge svetovne vojne in se ponovno začela leta 1946. Avtomobili, kot sta Kadett in Admiral, so še naprej razvijati, dodani pa so bili tudi nove modele: Rekord, Kapitän in Diplomat. Po nekaj zelo uspešnih letih med 1960 in 1980 je število prodanih vozil stagniralo, kar je povzročilo krizo podjetja v letu 2008 in neuspešno ločitev od General Motors. Trenutno je proizvodna zmogljivost Oplove tovarna v Rüsselsheimu približno 180.000 vozil letno z modeloma Insignia in Astra. Druge lokacije so v Eisenachu in Kaiserslauternu, kakor tudi proizvodni obrat v Bochumu.
Kdaj potrebujete nove avtodeli Opel?
Veliko sestavnih delov avtomobilov po zaslugi izboljšanih tehnologij zdrži celotno življenjsko dobo avtomobila. Kljub temu pa številni avtomobilski deli trpijo za stalno obrabo zaradi mehanskih sil, korozije in staranja, zato jih je potrebno redno vzdrževati in zamenjati, ko je to potrebno. Zavorne ploščice in zavorne diske je potrebno zamenjati v povprečju vsakih 80.000 kilometrov, odvisno od načina vožnje. Enako velja tudi za obloge sklopk. Če se motor ne zažene, je pogosto kriv okvarjen akumulator ali celo pokvarjen zaganjalnik. Kot ugotavlja ADAC, so okvare električnih komponent med najpogostejšimi vzroki za okvare avtomobilov. Deli izpušnega sistema, zlasti dušilci, se pogosto obrabijo zaradi korozije in jih je potrebno zamenjati v povprečju vsakih 100.000 kilometrov. Pri bencinskem motorju je menjava svečk po 60.000 km, medtem ko pri dizelskem motorju priporočljiva zamenjava žarilne svečke vsakih 100.000 km.
Naročanje originalne rezervnih delov za Opel na spletu
Bodisi jih potrebujete za redno vzdrževanje ali če je vaše vozilo v okvari in potrebuje zamenjavo delov - v naši spletni trgovini lahko enostavno naročite kakovostne rezervne dele Opel. Dele preprosto izberete iz široke palete rezervnih delov in dodatkov za več znamk in modelov ter jih prejmete hitro in neposredno na dom.