Imate pravico do vračila v
14-ih dneh po prejemu svojega Končnik stabilizatorja za Vzmetenje
Več
V naši Končnik stabilizatorja za Vzmetenje spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila
Več
Po oddaji svojega naročila v naši Končnik stabilizatorja za Vzmetenje trgovini, lahko izberete svojega kurirja
Več
Vpišite Vašo e-poštni naslov in geslo
Nimate računa na EUavtodeli.si? Registrirajte, v manj kot 1,5 minuti.
IZBERITE SVOJ AVTO
Izberite svoj avto za nakup rezervnega dela, ki se 100% ujema z vašim avtom
Delovanje sklopnega droga
Sklopni drog je rezervni del, ki tvori del medosne razdalje vozila. V delavnicah ga najdemo tudi pod imenom nihalo ali stabilizatorski drog. Povezuje stabilizator na sprednji osi z nižjo podporo osi in prenese sile med kolesoma med odkloni in odbojem vozila. Sam stabilizatorja je precej neopazen del avtomobila, vendar zelo pomemben za udobje in varnost. Ne povezuje le kolesi vsake osi med seboj, temveč tudi kolesa s strukturo karoserije. Njegova naloga je, da prepreči neenakomerno kompresijo in zmanjša tveganje prevrnitve. Vsako vozilo ima te dele na sprednji strani, nekatera vozila celo na zadnji os. Med znanimi proizvajalci so MAPCO, SWAG, VAICO, YAMATO in FEBI BILSTEIN.
Če se sklopni drog pokvari
Povezava je točno med dejanskim stabilizatorjem in prečnim vodilom lokom, zaradi česar nihalo podpira prirobnice, obodec iz gume in kovine oziroma gumijastimi ležaji pa skrbijo za njegovo zaščito. Eden od delov, ki se obrabi in ga je potrebno preveriti v presledkih najmanj 200.000 kilometrov, je ojnica. Če je del pokvarjen, se to kaže v glasnih zvokih pri obračanju volana. Pri vožnji čez grbine, brezna in po slabih cestah boste včasih slišali škripanje ali pokanje v ležaju kolesa. Okvaro vlečnega droga je potrebno hitro odpraviti, da se ne poveča tveganje za varnost v cestnem. Poveča se tveganje za prevrnitev in neudobno vožnjo.
Kako zamenjati sklopni drog
Če se ojnica sname, morate vedeti natančno, kateri stabilizator mora biti zamenjan. Vsako vozilo ima dve različici, ena je debela 23 milimetrov, druga pa 27 mm. V 23 milimetrski različici se stabilizatorski drog preprosto izrine iz stabilizatorja, 27 milimetrska različica se lahko nato privije. Cena obeh različic je skoraj enaka, odstranitev koles pa pomaga, da bo delo hitreje opravljeno. Sklopni drog ni zahteven rezervni del, vendar je njegova pravilna namestitev bistvenega pomena za varnost v cestnem prometu. Vse, kar potrebujete, je na voljo ugodno v naši spletni trgovini. Našli boste tudi številne druge rezervne dele v kakovosti OEM za več znamk in modelov avtomobilov.