Imate pravico do vračila v
14-ih dneh po prejemu svojega Glavni valj(cilinder), sklopke za Sklopka / prikljucni deli
Več
V naši Glavni valj(cilinder), sklopke za Sklopka / prikljucni deli spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila
Več
Po oddaji svojega naročila v naši Glavni valj(cilinder), sklopke za Sklopka / prikljucni deli trgovini, lahko izberete svojega kurirja
Več
Vpišite Vašo e-poštni naslov in geslo
Nimate računa na EUavtodeli.si? Registrirajte, v manj kot 1,5 minuti.
IZBERITE SVOJ AVTO
Izberite svoj avto za nakup rezervnega dela, ki se 100% ujema z vašim avtom
Glavni valj sklopke - delovanje in naloga
Sklopka lahko deluje mehanično, običajno preko kabla, ali hidravlično. Pri hidravlični sklopki se sila tlaka, ki jo izvaja voznik, prenaša na stopalko sklopke s pomočjo hidravlične tekočine v spoju sklopke. Prenos sile s pedala na hidravlično tekočino poteka v glavnem valju. Ob aktiviranju pedala bat potisne glavni valj v tekoči stolpec v hidravlični cevi. Po sprostitvi pedala se bat vrne s pomočjo vzmeti. Na drugi strani kabla sklopke se hidravlična tekočina stisne v pomožni valj med delovanjem sklopke. Tlak tam spet deluje na bat, ki proizvede zadostno silo, da nazadnje loči sklopko. Razmerje zobnikov med vnosnim in izhodnim tlakom je mogoče prilagajati z različnimi premeri bata. Če ima bat v glavnem valju manjši premer kot odvisni se sile pedala znižajo. Med znanimi proizvajalci hidravličnih komponent za sklopke so SACHS, HERTH + BUSS, TRW in BOSCH.
Če je glavni valj pokvarjen
Kljub podobnosti s hidravličnim zavornim sistemom imajo sestavni deli hidravličnega aktiviranja sklopke še eno značilnost obrabe, ker so hidravlične komponente glavnega in pomožnega valja pod maksimalno obremenitvijo skozi ves postopek. To povzroča povečano obrabo tesnilnih elementov. Visoka zanesljivost in trajnost sestavnih delov hidravličnih sklopk se zagotavlja s posebnimi proizvodnimi procesi. Poškodovana tesnila pomenijo, da hidravlični sistem pušča in ne more vzdrževati potrebnega tlaka za ločevanje prenosa moči med motorjem in menjalnikom. To je še posebej opazno, če se po spuščanju stopalke in posledično zobnika, sklopka samodejno zapre in vozi avto.
Zamenjava glavnega valja
S potrebnim znanjem lahko sami odstranimo in zamenjamo glavni valj. Ta se nahaja na pedalu sklopke na voznikovi strani in ga je mogoče razstaviti, po tem, ko se prekine hidravlični vod in ga nadomesti z novim glavnim valjem. Po zamenjavi mora biti hidravlični vod prezračen skozi odzračevalni vijak. V naši spletni trgovini boste našli vse potrebne rezervne dele za hidravlični sistem sklopke vašega vozila po nizkih cenah. Kupite lahko tudi številne druge dele v kakovosti originalne blagovne znamke za številne modele avtomobilov v vrhunski kakovosti in po neverjetni ceni.